Ζωγραφίσαμε τον τοίχο του σχολείου μας, αντλώντας έμπνευση από τη Μινωική τοιχογραφία με τα δελφίνια.
Ζωγραφίσαμε τον τοίχο του σχολείου μας, αντλώντας έμπνευση από τη Μινωική τοιχογραφία με τα δελφίνια.
Με αφορμή την επίσκεψη του «Planetarium On The Go» στο σχολείο μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Δημοτικού ταξίδεψαν με τη φαντασία τους στο απέραντο διάστημα!
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν χειροποίητες κάρτες γεμάτες χρώματα, καρδιές και όμορφα μηνύματα αγάπης.
Καλώς ήρθατε
στο μάθημα των Εικαστικών! Σε αυτόν τον χώρο η φαντασία
παίρνει χρώμα και κάθε παιδί γίνεται μικρός καλλιτέχνης. Μέσα από δημιουργικές
δραστηριότητες, πειραματισμούς με υλικά και έμπνευση από σπουδαία έργα τέχνης,
οι μαθητές εκφράζουν σκέψεις και συναισθήματα, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα
και την αισθητική τους. Οι φωτογραφίες από τα έργα που κοσμούν το gallery wall
του σχολείου μας αποτυπώνουν τη χαρά της δημιουργίας και μας θυμίζουν ότι η
τέχνη είναι ένας υπέροχος τρόπος να μαθαίνουμε, να συνεργαζόμαστε και να
ονειρευόμαστε.
Η εκπ/κός: Ψαρρού Δήμητρα
Από τις 12-16 Ιανουαρίου οι μαθητές/τριες δημιούργησαν εικαστικά έργα με θέμα το νερό και την προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από ζωγραφική και κολλάζ, τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τη σημασία του νερού στη ζωή μας και την ανάγκη να το σεβόμαστε και να το προστατεύουμε.
Η εκπαιδευτικός Ψαρρού Δήμητρα
«Τα άλογα στην τέχνη», με ιδιαίτερη έμφαση στο έργο του Έλληνα ζωγράφου Γιάννη Μυταρά.
Στις 3-7 Οκτωβρίου Οι μαθητές δημιούργησαν εικαστικά έργα με τη μορφή κολάζ, αξιοποιώντας διαφορετικά υλικά, χρώματα και σχήματα. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, πειραματίστηκαν με την αφηρημένη έκφραση και ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Η εκπαιδευτικός Ψαρρού Δήμητρα
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου οι μαθητές/τριες του σχολείου μας εμπνεύστηκαν από το έργο του ζωγράφου Ανρί Ρουσσώ και δημιούργησαν εικαστικά έργα και κολλάζ με θέμα τα ζώα και τη φύση. Παρατηρώντας τα έντονα χρώματα και τις φανταστικές ζούγκλες του καλλιτέχνη, τα παιδιά εξέφρασαν τη φαντασία τους, την αγάπη τους για τα ζώα και το μήνυμα του σεβασμού προς το φυσικό περιβάλλον.
Η εκπαιδευτικός Ψαρρού Δήμητρα
Στο μάθημα των εικαστικών 22-26 Σεπτεμβρίου γνωρίσαμε τον καλλιτέχνη Άντι Γουόρχολ και είδαμε το έργο του με τις κονσέρβες σούπας. Μάθαμε ότι ανήκει στην Ποπ Αρτ και ότι ζωγράφιζε καθημερινά αντικείμενα με έντονα χρώματα και επαναλήψεις. Συζητήσαμε γιατί διάλεξε τις κονσέρβες και πώς ένα απλό αντικείμενο μπορεί να γίνει έργο τέχνης. Στο τέλος παρατηρήσαμε τα χρώματα και τις ομοιότητες ανάμεσα στις εικόνες.
Η εκπαιδευτικός Ψαρρού Δήμητρα